Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789491743658 |
Dit boek gaat over een steeds grotere groep op de arbeidsmarkt. Het zijn de millennials, geboren tussen 1980 en 2000. Over 10 jaar vormen zij maar liefst 75% van de totale beroepsbevolking.Millennials kiezen primair voor uitdagend werk en niet voor een werkgever.Daarom is het voor werkgevers een uitdaging om millennials aan zich te verbinden. Millennials laten zich niet verleiden door een mooi salaris. Zij willen opleidings- en ontwikkelmogelijkheden en ontvangen graag continu feedback. 'Lifelong learning' is voor millennials 'a way of life'. Zij zoeken coaching en inspiratie in leidinggevenden en werken bij voorkeur op een informele manier samen in een platte organisatie.Veel organisaties hebben nog een lange weg te gaan, willen zij voormillennials een aantrekkelijke werkgever zijn. Organisaties hebbenmillennials keihard nodig om toekomstbestendig te zijn en te blijven.De komst van hoogopgeleide millennials in organisaties verandert de dynamiek op de werkvloer. Millennials doorbreken de status quo, zijn wegbereiders, voor de generatie na hen én voor hun voorgangers!De vraag wat organisaties kunnen doen om een aantrekkelijk werkgever voor millennials te zijn, is daarom actueel en speelt in dit boek de hoofdrol.