Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789491203053 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Schoonman heeft een levendig overzicht geschreven over het beoordelen van mensen tijdens selectie en op het werk: het is solide onderbouwd en zit vol interessante voorbeelden. (Prof. dr. Marise Born, hoogleraar Arbeids- en Organisatiepsychologie, Erasmus Universiteit Rotterdam) Een unieke combinatie van gedegen wetenschappelijk inzicht en doorleefde praktijkervaring. Schoonman doet niet mee met de zoveelste HR hype, maar geeft aan wat vanuit wetenschappelijk oogpunt voor praktijkmensen zinvol is. Goed om weer eens iets te lezen van iemand die zin van onzin weet te scheiden. Als HR serieus genomen wil worden aan de directietafel; lezen dit boek! (Drs. Marco van Aarle, psycholoog en directeur, Kenhardt International) Er zijn op dit vakgebied niet zo veel schrijvers in dit land die zo toegankelijk en in korte hapklare brokken geïnteresseerde lezers adequaat kunnen voorlichten met info waar ze echt iets aan hebben. (Dr. Nico Smid, consultant to the firm, PI Company) Dit boek bestaat uit twee losse delen, geschreven voor twee verschillende doelgroepen. Dit deel is bedoeld voor managers, directeuren en andere leidinggevenden. Het biedt ze alles om mensen fair te beoordelen. Het andere deel, bestemd voor professionals op het gebied van Human Resource Management, is wat technischer van aard.