Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789492493163 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Als je iemand voor het eerst ontmoet, heb je binnen een halve minuut een indruk. Maar is die eerste indruk altijd de beste? Waarom is er soms meteen een klik? Wat is de rol van vooroordelen? Is lichaamstaal echt doorslaggevend? En hoe kom je goed over bij een sollicitatie of een date? We vormen voortdurend indrukken van anderen en anderen doen dat ook bij ons. In 'De eerste indruk' ontrafelt Roos Vonk beide aspecten van indrukvorming aan de hand van wetenschappelijk onderzoek en herkenbare voorbeelden. Met haar kenmerkende knipoog en vlotte schrijfstijl verklaart ze de psychologische raadsels van ons sociale verkeer. In deze volledig vernieuwde editie komt ook aan bod hoe we online indrukken vormen en hoe we onszelf presenteren via sociale media. Verder bevat dit boek tests om te ontdekken hoe het proces van indrukvorming bij jezelf werkt. Dankzij 'De eerste indruk' was het nog nooit zo leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!