Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789047005766 |
Human resources wordt steeds belangrijker voor de strategie van bedrijven: prestaties van mensen hebben steeds meer invloed op de bedrijfsstrategie. Die prestaties moeten dan echter wel gemeten kunnen worden. Op basis van de succesvolle Balanced Scorecard hebben de auteurs van dit boek een nieuwe methodiek ontwikkeld, de HR-Scorecard. Daarmee kan human resources ingepast worden in de algemene strategie van bedrijven en kan men human resources managen als een onderdeel van het bedrijfskapitaal. Bovendien wordt het mogelijk om met de HR-Scorecard de link te leggen tussen menselijke prestatiemeting enerzijds en meetfactoren zoals omzet- en winstcijfers anderzijds. Aan de hand van een onderzoek bij 3000 bedrijven hebben de auteurs een model ontwikkeld dat bestaat uit 7 stappen. De auteurs leggen de verschillende stappen uit met een praktische toelichting hoe deze te implementeren in de bedrijfsvoering. Met een voorwoord van Robert Kaplan, auteur van Op kop met de Balanced Scorecard en Focus op strategie. ALLEEN GESCHIKT VOOR TABLETS