Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789401426800 |
Roadtrip van drie gerenommeerde experten-ondernemers door het belangrijkste innovatiecentrum van de wereld Waarom is de Valley net zo anders? Hoe is het gebied zo belangrijk kunnen worden? Wat voor vernieuwingen houdt het nog in petto? Maar vooral: wat kunnen jonge ondernemers leren van de Valley? Like kids in a candy store. Zo voelden Peter Hinssen, Steven Van Belleghem en Harry Demey zich wanneer ze samen met zeventien andere succesvolle CEO's een week lang door de mythische en ongrijpbare Silicon Valley rondtoerden. Dit boek probeert die Valleycultuur te vatten. Vanuit interviews met de nieuwe generatie van wonderboys en -girls, maar ook via bedrijfsbezoeken bij Google, Tesla, Apple of SpaceX, gaan de CEO's op zoek naar wat de radicale vernieuwers uit Silicon Valley de wereld en onze ondernemers te bieden hebben. The Spirit of the Valley biedt een venster op een unieke cultuur. Eén die de wereld wil veranderen, de toekomst wil smeden en het leven wil hertekenen - maar die je bovenal wil uitnodigen om hetzelfde te proberen.