Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789461562234 |
Verbeter je taalgebruik Sterke taal heeft meer impact Waarom is de ene tekst wel effectief en de andere niet? Hoe komt het dat je bij de ene toespraak wel tot tranen toe geroerd bent, terwijl een andere je niet raakt? Waarom belanden sommige brochures ongelezen in de prullenbak en worden andere wél gelezen? Teksten over exact hetzelfde onderwerp kunnen sterk verschillen, ze spreken mensen wél of niet aan, komen sterk of minder sterk over. Waarom is dit zo? Als je weet hoe taal werkt, kun je er je voordeel mee doen. En grote missers voorkomen. Christine Liebrecht beschrijft 20 soorten 'taalversterkers' om je boodschap zo effectief mogelijk te maken.