Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789401442619 |
Een verrassende insiderblik op de onbekende wereldmacht China is een markt geworden die geen enkel land of bedrijf nog kan negeren. De tijd dat imitatie de corebusiness van het land uitmaakte, is voorbij. China zet massaal in op innovatie en liet sinds 2009 bijna 40% van de wereldwijde economische groei optekenen. Binnenkort ruilen we de slogan 'Made in China' in voor 'Designed in China'. Wil je als westerling mee in die evolutie, dan handel je het best snel én doordacht. Hoe maak ik het in China? wil daarbij helpen. Dit boek schetst een genuanceerd beeld van het land en de maatschappelijke, politieke en economische trends, zoals het consumentengedrag van de snelgroeiende middenklasse, de stijgende investeringen in het buitenland en de inzet voor groene energie. Hoewel die evolutie lijkt op de ontwikkeling die het Westen doormaakt, toont dit boek aan dat China vooral een eigen weg kiest. Wie dit perspectief mist, zal de logica van het land nooit begrijpen. Leer je China beter kennen, dan ontdek je dat de mogelijkheden eindeloos zijn.